Sunday 18 November 2012

New Life!

Assalamualaikum dan salam sejahtera....
Buat sahabat-sahabat semua

Bermulalah kisah saya...sudi-sudikan membaca ye...

HELLO MY LIFE...

Alhamdulillah, 17 September 2012, selamat sampai di Kuala Terengganu, yang teruja nya, lagi 1sem je lagi tinggal...wohoo...xsabar rasenya nak habis blaja...^^

Ape...?keputusan...?owh...erm, ehem, aku nak buat pengumuman la ni...
Alhamdulillah, brsyukur sgt padaMu ya Allah...rezeki aku untuk sem lepas...seriously, aku xsangka, aku dapat keputusan sebaik ni...suka gila...!!!

     Bahasa Mandarin   A
     Teori & Aplikasi Dakwah   A
     Muqaranah Al-Adyan   A-
     Nusus Quraniyyah   A-
     Undang2 Pentadbiran Hukum Islam   A-

Syukur sangat2, dan aku tambah terkejut bila aku dpt tahu yg kwn2 aku yg laen pon dapat result yg best...gempak giler la...ramai yg dapat DL (dean list) sem5 ni...alhamdulillah...syukur sgt100...in sya Allah, semester akhir ni aku akn buat dgn lebih bersungguh-sungguh...yeah...rasa bersemangat plak untuk star semester baru ni..hehehe, tapi yang penat sikit, kena siapkan thesis...hadui...tp xpe, in sya Allah, Allah kan ade...hm, semoga Allah SWT brsma aku, brsma kita, sahabat...:) tp yg pnting, kena usaha dulu, baru berdoa, berserah dan bertawakal padaNya...k...

Kata2 akhir buat sahabatku...~
chinggu ya! aja aja fighting!! :D


END


^^ Terima kasih kerana sudi membaca...Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment