Monday 22 October 2012

Kereta Cermin Gelap


Gambar sekadar hiasan

Assalamualaikum semua...
Jom, ikuti kisah menarik Kehidupan Saya pada kali ini....


HELLO MY LIFE...

21.10.2012_AHAD

Arini aku ade kisah menarik...(angkat kening double) Dari jam 12 t/hari sampai ke petang, aku ngan family pergi la keluar jalan, pergi beli barang dapur, beli barang asrama, dan pergi ke rumah makcik...well, al-maklum sajalah, bile dah balik waktu petang tu, susah la sikit nak dapat parking kereta kan, (biase la...rumah flat je...jadi tau2 jela kan...tempat parking nye terhad...) Sekali tu, ade la satu petak parking kereta...eh, kosong la...ade chance la nak letak, em tapi sayang seribu kali sayang...(hehe), kereta abah xboleh nak masuk la...sebab ade sebuah kereta ni, letak kat depan parking kosong tu...hadui...kacau stim gulai ikan btul la...

Kteorg mulanya pelik la jugak kan, kenape la empunya kereta tu xmasuk je kat parking kosong tu...?kan senang...heish...dah la kereta tu besar, cermin kereta pulak fully gelap...Ha, ni habak mai ni, nak dijadikan cerita, saya, abah dan ma turun la dari kereta, konon nak tolak ketepi la sikit kereta tu, supaya kereta abah boleh parking. Aku, adik2 aku pon turun la skali...hish, dah la kereta tu besar, berat pulak tu. kteorg  tolak jela, tolak punya tolak punya tolak, tibe2 kereta terberhenti...dalam hati aku ni cuak bukan main..."ha...sudah...apsal xgerak plak kete ni...? ade batu bata ke kt bawah kereta ni? ke dah rosak, sbb kteorg tolak...? 

Rupa2nya ade orang la kat dalam kereta tu...dye just nak tunggu orang je...sebab tu la dye xmasuk kt tempat parking tu...hahaha, memang memalukan giler ar....patutla time kami tolak kereta tu, beratnya bukan main...rupanya ade orang kt dalam...hahaha, seriously aku memang xperasan, gelap fully gelap cermin dye, xnampak bayang pon...tp abah aku prasan ade org lambai tangan...huhuhu, haru betol~

Kteorg xnampak sape orang tu, dye pon xturunkan cermin tu...tapi yang pastinya, orang tu nampak kteorg...=.='



Malu...malu...

END


Sape2 pernah alami x pengalaman macam saya...?
Hehehe~

Ok itu sahaja untuk kali ini. Assalamualaikum...:)

1 comment: