Sunday 10 February 2013

3D??

Assalamualaikum semua...
Apa khabar...?harap semuanya sihat-sihat belaka...

Mesti ramai di antara kawan-kawan yang balik ke rumah, sempena cuti raya cina ni kan...? (^_^) Hm, selamat bercuti dan semoga selamat sampai hendaknya. Saya? Ehem, saya still ada di asrama UniSZA lagi...memandangkan semester ni merupakan semester akhir, jadi xapalah, berkorbanlah sedikit, demi pelajaran...:)
(Semoga abah dan ma redha saya ada di sini...)

Ha...berdasarkan pada tajuk, saya ada buat satu 'kraftangantakmenjadi' sedikit...Hehe, benda ni saya belajar daripada internet. Saya dan seorang kakak di sini ( di UniSZA) ternampak la benda ni di 'post' ke facebook, jadi kami cube-try je...Hasilnya...jeng jeng jeng...



Aha...inilah hasil kerja saya...
Em, nampak x gambar tangan di situ...? 



Ni pulak 3D yang kakak 'cute' saya buat...^^

Nampak macam saya punya xjadi la...kan kan...? Em, xpelah, asalkan saya mencuba, dan akak pun mencuba...Kalau xcuba, xtahu...:)

Ok setakat ini sahaja. Selamat bercuti semua...!!
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment