Monday 15 April 2013

Lamanye...

Assalamualaikum semua...

Lamanye saya dah xupdate blog...last entri 10.2.2013 aritu...subhanallah, lama dh saya abaikan kwn2 saya ni...[ceeewah...]


Maaf ye kawan-kawan

Em sebenarnye saya tengah sibuk ketika tu...al-maklum lah, nak finish kan diploma...Jadi sepanjang ketiadaan saya di blog ini, well, macam biase lah, ada kerja lapangan (luar kampus), assignment yang tertangguh, kerja yg diberi oleh lecture last2 minute, thesis lagi, nak tumpu pada final exam lg...bla bla bla...tapi sedar x, itu adalah sebahagian part yang terindah dalam kehidupan...:)

Ya, memang kadang-kadang kepenatan melanda, kebosanan menjenguk di dalam diri, kemalasan tahan x hengat, dan sebagainya, tapi selepas tamat je, comfirm, akan penuh lah dinding muka buku kamu semua dengan ayat-ayat cinta dari sahabat-sahabat yang rindukan kita....(seriously....xcaye sudah...)

Dan sepanjang ketiadaan saya di sini jugak, banyak giler perkara yang dah berlaku...

Nak tahu apa yang berlaku...? Teruskan menunggu pengalaman saya pada episod akan datang...hehehe, memain je...em in shaa Allah, akan saya post dari semasa ke semasa....:)

Salam mahabbah untuk semua....

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment