Monday 15 April 2013

Diploma...part1

Assalamualaikum semua...

Hehehe, jangan terkejut dengan tajuk di atas ye... saya bukan nak buat novel di sini...ada part 1 bagai... Em, memandangkan saya dah lama xupdate kan, jadi banyk giler cerita yang nak dikongsi dgn awak awak semua...Layan...


HELLO MY LIFE...

My Birthday...

27 Januari 1992 tarikh keramat bagi aku...hahaha, aku macam xpercaya je...umur aku dah menginjak ke 21...wohoa...tahniah kt aku...terima kasih buat kawan-kawan yg xlupakan birthday aku...terharu giler (sampai nangis teresak-esak...) jasamu akan ku kenang, hehehe



Well, yup, I'm 21 years old today...

Aku nak ucapkan terima kasih banyak2 buat abah dengan ma tersayang, sebab dah jaga aku selama 21 tahun, dengan cukup sihat, cukup pakaian, cukup tempat tinggal, dan lainnya, tapi aku xpasti sama ada cukup ke x amalan aku untuk mereka 'lepas' daripada soalan mungkar nangkir kelak...(setiap ketua bertanggungjawab ke atas tanggungannya, betul x...? begitu juga untuk abah, bertanggungjawab atas anak-anaknya) aku xtaula selama 21 tahun aku hidup ni, menerbitkan buah pahala atau dosa...aku kena muhasabah diri...yeah...aku mesti kuat...! (ayat yang slalu aku dengar dari kau, Zainab...^^ )



Hari Penting! (15 Februari 2013)

Aku ambik sijil kahwin...ha, ha, ha, aku rase macam xpercaya je...sijil kahwin...huhu...ade la jugak yang bertanya, dah sedia ke....? Ohoho, soalan sensitif tu...aku cuma bersedia nak ambik sijil ni je dulu, xsedia lagi nak pikul tanggungjawab besar k...bukan ape, kalo aku ambik dekat u, lagi senang, harga pon dye ikut harga pelajar, lagi pulak, kat sini kawan-kawan semuanya, kalo aku ambik kt luar, aku xkenal orang...aku bukan jenis yang peramah ok...Erm lagipun, umur dah pon masuk 21, jadi aku rase xdela muda sangat kan...tahap biase la tu kan...kan...


Tengah duk mamai-mamai dalam dewan tu, (mengantuk la khusus kahwin ni...) tetiba ada 1 mesej masuk...dari kakcik, bile aku bukak, wah...!! rupanya harini ulangtahun perkahwinan ma dgn abah yang ke-24...hehehe, tahniah buat ma dgn abah...sayang ma abah...:)



Ops, xbole letak gambar betul punya...ini sahaja ya...^^
plus, my mom pakai tudung tau...
ini sekadar gambar hiasan shj...

END


Ok, setakat ni sahaja...mata pon dah mengantuk, katil pon sudah memanggil2, saya permisi dulu ya teman-teman...da...

Assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment